رواد بالشوشيال ميديا :”ليلى أغا” مربية الأجيال فشلت فى تربية أولادها

ليلي سويف

صب رواد بالسوشيال ميديا جام غضبهم ليلي سويف الشهيرة بـ “ليلى أغا” وبناتها بسبب دعمها للأتراك وجماعة الإخوان ضد مصر ، وكذبهن الدائم ومحاولاتهن غل يد العدالة عن علاء عبد الفتاح المحبوس على ذمة قضية حصر أمن دولة عليا وإرهابيين آخرين منتمين للإخوان الإرهابية .

وقال المهاجمون: “بذمتك يا دكتورة ليلى إنتى معتقدة إن فى حد بيصدق اللي إنتى بتقوليه على العموم لو ده إعتقادك.. يبقى حضرتك لا تستحقى مكانك بين أعضاء هيئة التدريس”.

وتابع المهاجمون: “مؤكد إنك لا تستحقي هذا المكان الرفيع طالما لسانك اتعود على الكدب والإدلاء بشائعات وكيف لسيدة فشلت في تربية جميع أبنائها أن تربي أجيالا”.

وأكد المهاجمون قائلين:” يبقى لازم يا جماعة بالعقل كده تُستبعد من التدريس لخطورتها على الطلبة”.

واستطرد المهاجمون “: يا دكتورة إتقى ربنا.. اللي جاى فى أيامك مش قد اللي راح وكل إللى إنتى بتعمليه مش هاينفعك.. وبرضه هاتتحسبي على أفعال ولادك لإنك المفروض مسئولة عنهم”.

وقال المهاجمون: ” فهمينا إيه مصلحة البلد في إنها تستقصد حضرتك ولادك على فكرة والله لو إتمشيتى في الشارع مع خلفتك البائسة مفيش حد هايعرفكوا وماتعتمديش كتير على شلة السرسجية اللى مسمين نفسهم ثورجية عشان دول أول ناس بتبيع بعض عشان شوية فلوس أو مصالح أو سبوبة رخيصة زيهم”.

اترك رد

%d مدونون معجبون بهذه: